Tuesday, February 4, 2014

Jana Pendapatan Dari Rumah Tanpa Modal Ribu-riban


Kalau kita tengok.. dah ramai rakyat malaysia jana pendapatan dari rumah... Memang dah jadi trend sekarang keje dari rumah. Ini adalah salah satu faktor perkembangan ICT negara kita. Tak kurang jugak rakyat malaysia suka membeli di internet kerana kesuntukan masa bekerja dan urusan keluarga.

So, ape kaitan dengan jana pendapatan dari rumah ni? perkaitannya, jika kita nak jana pendapatan dari rumah, kita ambik peluang ni untuk capai target pembeli kita yang suka membeli secara online, yang sibuk dengan urusan rumah dan anak-anak dan juga sibuk dengan kerja di pejabat serta takde masa nak pergi ke kedai dan mencari barangan tersebut. Kebanyakan pembeli-pembeli ini lebih cenderung penggunakan internet sebagai medium atau hub tempat mereka membeli. Jangan pandang remeh tentang pendapatan yang boleh dijana di rumah tau. Ada di antara mereka yang dapat jana pendatan tanpa modal ribu-riban pon tetapi mendapat pulangan yang sangat besar.


Tips Jana Pendapatan Dari Rumah
  • Sediakan komputer/laptop/tab/smartphone untuk kita membuat keje-keje pengurusan dan pemasaran perniagaan kita.
  • Talian internet untuk kita mencapai jaringan pembeli dan pemasaran perniagaan kita.
  • Talian telefon samada untuk call/sms untuk pertanyaan dan menerima tempahan
  • Email untuk pembeli yang suka bertanya dan membuat belian daripada medium ini.
3 tips teratas sudah cukup untuk kita menjana pendapatan dari rumah tanpa modal beribu-riban.


Bagaimana shaklee boleh jana pendapatan dari rumah tanpa modal ribu-riban?

Yes !!! Hanya dengan jualan melalui internet.
Kita ada pelbagai medium yang free nak jalankan bisness shaklee... semuanya dikongsikan di dalam group tertutup kami. Insyaallah dengan mengikuti tips-tips yang dikongsikan melalui group tertutup ini, kita dapat menjana pendapatan dari rumah tanpa modal yang banyak. Saya telah berjaya mendapat pendapatan melalui bisnes shaklee ini pada setiap bulan dengan mengikuti tips-tips yang dikongsikan di dalam group tertutup ini. Alhamdulillah.

Ni nak cite...semalam kan... ada sorang member lama tanya pasal bisnes shaklee ni. Dia cakap bape modal nak join bisnes shaklee ni. saya cakap, tak perlu modal ribu-riban pon.. hanya perlu daftar ahli sebagai modal dah boleh start bisnes shaklee... tak pon cuma buat belian hingga 200 point.. terus dapat free membership... lagi berbaloi kan.. dah la free membership... dapat cash bonus shaklee bagi lagi.

Saya bitau dia, ramai yg berjaya buat dapat income 4, 5, 6 malah 7 angka dengah usaha sendiri. Mereka ni terdiri daripada pelbagai golongan tau. Samada golongan yang berkerja profesional dan juga suri rumah hanya duduk di rumah...sambil-sambil jaga anak, boleh income gempak. Di shaklee takde syarat nak susah-susah ngadap bos marah itu ini. Nak tau rahsia jana income gempak tanpa modal ribu-riban... semuanye terkandung di dalam e-book ni.


Tapi opss, hanya diberikan eksklusif yang berdaftar dengan saya jer tau :) Hubungi saya segera tau kerana saya tak sabar nak berkongsi dengan anda bagaimana saya dapat jana pendapatan dari rumah tanpa modal yang banyak. Anda boleh PM FB saya Nurul Huda M S atau SMS/Whatsapp: 019-3853460019-3853460.

Independent Distributor:
| Shaklee ID: 1001140 | Nurul Huda M S |
| SMS/Whatsapp: 019-3853460019-3853460 | PM FB: Seenice Care |
| EMAIL: seenicecare@gmail.com |

No comments:

Post a Comment