Monday, February 3, 2014

Online Class Yang Best Dengan Bisnes Shaklee

Assalamualaikum...

Harini nak cite kenapa saya suka sangat jadi pengedar shaklee malaysia ni...
Salah satunya tak perlu gi kelas kat luar...semuanya buat online class jer untuk bisnes shaklee.


Tak payah pakai baju lawa-lawa pon. Yang pompuan boleh berkain batik ke... nak pakai baju kelawar ke... sambil nyusu dan riba anak pon boleh... yang lelaki berseluar pendek ke... atau berkain pelikat pon boleh...takde hal..
Semuanya boleh jalan dengan ditemani anak-anak kat rumah...takyah nak pikir anak-anak nak tinggal kat mana ke ape... BEST ke tak BEST camtu?

Macam semalam...saya sertai online class secara LIVE dari leader-leader hebat. Banyak sangat tips yang diorang kongsikan. Memang sangat-sangat berguna untuk kembangkan bisnes shaklee...
Jangan taktau...bukan stakat dengar je tau... kita boleh berinteraksi dengan mereka...
Jadi takde alasan lagi dengan trafik jem lah...anak takde orang jaga lah nak datang forum atau kelas... jimat pon jimat...takyah kuar duit minyak... Tapi jangan salah faham.. offline coaching pon ade untuk yang berminat :)

Untuk yang kaki online dan tak suka sangat nak berleceh-leceh keluar rumah... bisnes shaklee ni sangat-sangatla sesuai anda. Bukan stakat kelas secara LIVE jer ade tau... online coaching di group Facebook tertutup pon ada tau.


Untuk mereka yang ketinggalan, boleh belajar kat situ. Selain group facebook, group whatsapp pon ade.


Semuanya boleh jalan 24 hours support.

Nota Penting: 
Pilihla group dari susur galur yang betol-betol bagus dan dapat input yang bez untuk bimbing kita. Itulah pentingnya kita kita memilih dengan siapa kita berdaftar.

Jadi, jika anda berminat untuk daftar ahli dengan saya, terdapat 3 cara untuk berdaftar iaitu:
  • membayar yuran keahlian RM65 + [RM10 (semenanjung) / RM20 (Sabah/Sarawak)] Penghantaran
  • keahlian PERCUMA dengan membuat belian barangan shaklee sehingga 200points atau lebih kurang RM660-RM800.
  • berdaftar di cawangan terdekat anda dan jadikan saya sebagai upline/sponsor anda dengan mengisi nama saya Nurul Huda Binti Mohd Salleh dan ID 1001140 di ruangan sponsor.


Macammana nak jadi ahli?
 
Anda boleh isi borang keahlian di sini atau SMS/Whatsapp malumat berikut selepas pembayaran di buat di sini akaun Maybank 113033017898 [Nurul Huda Bt Mohd Salleh] :

Nama Penuh:
No. IC :
Alamat Tetap:
Alamat Penghantaran:
No. Handphone:
E-mail:
Nama Pasangan:
No IC Pasangan:
Akaun Bank:

Bukti pembayaran

Saya adalah Nurul Huda Mohd Salleh, SID 1001140, pengedar shaklee selangor bersedia menjadi upline anda. Jom kita sama-sama jana income dengan shaklee secara online !

No comments:

Post a Comment