Wednesday, March 12, 2014

Daftar Ahli Shaklee Dengan Percuma

Ada yang tanya saya pasal nak jadi pengedar shaklee. Tetapi nak berjimat, mereka lebih minat nak daftar ahli shaklee dengan percuma. Antara soalan yang pernah diajukan pada saya:

"Macamana nak daftar ahli shaklee"

"Ada lagi tak daftar ahli shaklee percuma tu"

Kebanyakan yang nak daftar ahli shaklee dengan saya  untuk makan sendiri. Tapi ada juga memang nak bisnes untuk duit sampingan atau kerja part time. Walau apepun sebab nak daftar ahli shaklee, saya tetap terima dan sekaligus anda bergelar pengedar shaklee di Malaysia atau 'Shaklee Independent Distributor' yang sah.

Cara daftar ahli shaklee dengan percuma

 

Langkah #1: Beli produk shaklee sehingga 200 points.
Setiap produk shaklee mempunyai jumlah points yang berbeza-beza. Jadi pilihlah mana-mana produk shaklee yang ingin dibeli. Point-point ini akan dikira secara kumulatif sehingga anda cukup mengumpulkan belian sehingga 200 points dalam satu resit belian. Hubungi saya untuk mendapatkan jumlah points untuk produk pilihan anda.

Contoh Belian melebihi 200 points:  Promosi Bulan Mac 2014

Untuk bulan ini, shaklee menawarkan promosi ESP (Energizing Soy Protein) dengan "beli 6 PERCUMA 1".
1 tin ESP = 39 points.
6 tin ESP = 234 points (belian melebihi 200 points)
Dengan belian ini, pelanggan layak menerima:
  • Keahlian PERCUMA
  • Cashback Bonus Shaklee
    Bonus untuk belian melebihi 150 points
Langkah #2: Berikan butiran peribadi untuk pendaftaran.
Setelah selesai memilih produk yang diinginkan, berikan maklumat peribadi anda kepada saya. Anda boleh isikan sendiri form di sini atau hubungi saya terus di talian 019 385 3460019 385 3460 [SMS/WhatsApp]. Kemudian, saya akan daftarkan anda sebagai ahli shaklee dan sekaligus anda sah menjadi menjadi pengedar shaklee di Malaysia.


Menarik tak tawaran shaklee ni? Susah ek nak kumpul 200 points? Ala, toksah pening-pening. Apakata kita pakat-pakat dengan family, oficemate dan jiran beli biar cukup 200 points. Nanti boleh lah daftar shaklee sebagai pengedar di selangor ke atau mana-mana tempat yang berdekatan. Sambil-sambil boleh jugak buat duit sampingan tanpa modal kan :) .

So, apa lagi, contact saya sekarang. Beli 6 tin ESP bulan ni pon dah setel nak daftar ahli shaklee.

Independent Distributor:
| Shaklee ID: 1001140 | Nurul Huda M S |
| SMS/Whatsapp: 019-3853460 | PM FB: Seenice Care |
| EMAIL: seenicecare@gmail.com |

No comments:

Post a Comment