Thursday, October 23, 2014

Happy Belated Deepavali Untuk Kaum India

Sorry ya. Harap belom terlambat lagi nak ucapkan Hari Diwali pada kaum India semalam. Teringat pulak kesah kecik-kecik, jiran depan rumah selalu bagi maruku. Tak kurang jugak tiap-tiap tahun ada pakcik India datang rumah ambik daun kari untuk buat maruku. Lepas raya kompem dapat maruku tu. Maruku ni makanan wajib dan terkenal ketika perayaan kaum india.

Tak lupa jugak kawan India masa sekolah rendah saya, Kiruballeni A/P Arul Dass, Logeswary dan 2 orang kawan lelaki. Dah lupa namanya. Sorry. Diorang ni anak- anak staff TNB. Datang dan balik skolah mesti ada bas TNB datang ambik. Tapi yang paling ingat sekali time blaja English. Kiru la tempat jadi rujukan masa dalam kelas. Nak nak time kalau ade kuiz spelling dengan sir Tay Huat Feng. Satu salah, satu kene pukul dengan pembaris kat tangan. Kalau
Nak tau, mula-mula kenal kiru saya tersilap panggil tiru (copy) . Hmm. It's a long long time story :)

Kesah semalam time hari Deepavali, anak dara saya Dania request buat cupcake. Request dah lama. Tapi semalam baru bleh tunaikan. Nah ini hasilnya.


Haha, bukan cupcake pon. Tapi muffin. Asal dalalm cup tu kira cupcake la tu. Dalam duk kalut anak tak sihat, buat jugak la kejap. Si kecik Alisya, mintak papa dia tengokkan. Buat resepi mudah-mudah je. Yang penting anak happy :)

Okla, stakat ni dulu ye. Kalau anda berminat dengan produk shaklee, boleh buat tempahan dengan saya tau. Saya pengedar shaklee semenyih dan juga pengedar shaklee beranang tau :)


Nurul Huda MS
019-385 3460 ( SMS/WhatsApp )
Shaklee ID: 1001140

No comments:

Post a Comment