Friday, October 10, 2014

Pengalaman Hadapi Healing Crisis

Saya masa mula-mula ambil vitamin shaklee, memang ada alami healinh crisis. Saya hadapi sakit kepala dan hidung makin berair atau berhingus atau selsema yang teruk. Kemudian saya demam. Asalnya sakit kepala sikit-sikit je. Lepas tu air hidung kuar macam air paip. Ala-ala kene alergik debu atau salah makan makanan gatal. Kalau nak tau, saya memang ada resdung. Alergik habuk, makanan seafood yang tak fresh, atau belacan. Sejuk pagi-pagi pon tak boleh jugak.

Apa saya buat masa healing crisis?

Saya tingkatkan pengambilan air lebih daripada biasa. Saya tetap teruskan pengambilan vitamin. Bila saya rasa badan tak tahan sangat dan jatih demam, saya hanya kurangkan dos sahaja tetapi tetap teruskan pengambilannya. Healing crisis ni jadi tak sampai seminggu pon. Alhamdulillah, saya dapat laluinya dengan mudah. Kalau anda hadapi tanda-tanda healing crisis, jangan risau ye. Kalau lebih daripada 2 minggu, sila lah berjumpa dengan doktor.

Jika anda ingin dapatkan produk shaklee,  hubungi saya di talian tertera.
Nurul Huda MS
019-385 3460 ( SMS/WhatsApp )
Shaklee ID: 1001140

No comments:

Post a Comment