Monday, October 20, 2014

Vitamin C Sustain Release Sangat Best !

Tengok, tinggal beberapa biji lagi ni. Sibbaik sempat restock masa promo satu hari baru ni. Memang high demand sungguh. Kalau tak best, takde orang berebut-berebut nak dapatkan vita-c sustain release shaklee ni.

Nak tau tak kenapa saya cakap vitamin C Sustain Release Shaklee ni best?
Sebab:
• vitamin ni lepaskan 100mg khasiat vitamin c ke dalam badan dalam setiap jam. Ia sangat penting untuk kekalkan vitamin ni di dalam badan kerana vitamin c mudah termusnah.
• 1 tablet bersamaan dengan 7.5 biji oren
• mempunyai bioflovonoids untuk membantu penyerapan vitamin c sepenuhnya dan memelihara vitamin c daripada teroksida.
100% semulajadi tanpa bahan tiruan, pewarna atau pemanis
• sangat berkesan

Kenapa berkesan?
Sebab saya telah mencubanya sendiri. Kalau dulu, pagi-pagi hidung saya asik soksek berhingus dan tersumbat. Kadang-kadang boleh buat sakit kepala. Saya memang mempunyi simptom-simptom resdung. Sampai nak mandi pagi-pagi sangat risau kena serang selsema tanpa henti sebab allergic sejuk. Oklah, nanti saya ceritakan testimoni saya sendiri dan rakan-rakan saya yang telah mencuba di lain entry ye.

Saya suka nak kongsi pengalaman saya ni sebab saya tau, ramai lagi orang yang ada masalah yang sama. Jadi, bagi mereka yang nak cuba, jangan segan-sehan hubungi saya segera di takian tertera. Insyaallah saya akan berikan konsultasi terbaik untuk anda.

Nurul Huda MS
019-385 3460 ( SMS/WhatsApp )
Shaklee ID: 1001140

No comments:

Post a Comment