Wednesday, March 19, 2014

Cara Daftar Ahli Shaklee Dengan Mudah

Ramai yang tanya saya macam mana cara daftar ahli shaklee ni. Ada beberapa cara yang saya boleh sarankan di sini.

Cara 1: Bayar Yuran keahlian RM65.

Cara ni sangat senang, bank-in pada saya, saya akan registerkan untuk anda. Kos penghantaran memberkit tu adalah RM10 untuk penghantaran Semenanjung Malaysia dan RM20 untuk Sabah dan Sarawak. Kemudian, berikan details anda pada saya dan saya akandaftarkan untuk anda. Nanti memberkit tu akan sampai ke depan pintu rumah anda. Mudah kan ☺

Cara 2: Buat belian sehingga 200 points.

Alang-alang korang dah makan shaklee lama. Rasa macam leceh je nak order dengan orang. Lebih baik jadi ahli kan. Tapi, taknak kuarkam duit untuk memberkit shaklee. Caranya mudah je. Anda boleh beli pakat-pakat dengan family, kawan-kawan atau officemate. Beli dah cukup 200 points, boleh order dalam satu order je. Time tu, bolehla dapat membership free. Tapi jangan terkejut pulak ada cashback masuk dalam akaun anda. Itu duit bonus dari shaklee sebab belian melebihi 150 points.
Nak tau points dia, boleh hubungi saya ye ☺.

Cara 3: Daftar di branch atau cawangan shaklee

Cara ni, anda boleh je gi mana-mana cawangan shaklee di seluruh Malaysia yang berdekatan dengan anda. Lepas, gunakan nama saya, Nurul Huda Bt. Mohd Salleh dan ID saya, 1001140 sebagai sponsor/upline anda.

Haa... tak susah pon kan. Anda boleh pilih mana-mana cara yang anda selesa. Untuk yang jadi ahli untuk makan sendiri tu jangan risau.... takde paksaan untuk buat bisnes pon. Saya cuma nak share kelebihan  jadi ahli shaklee ni. Nanti saya cite pada entry yang lain ek. So, apa lagi, jom cecepat jadi ahli jom. Bagi yang pilih cara 1 dan 2 contact saya segera tau. Saya, pengedar shaklee selangor sedia membantu.


Independent Distributor:
| Shaklee ID: 1001140 | Nurul Huda M S |
| SMS/Whatsapp: 019-3853460 | PM FB: Seenice Care |
| EMAIL: seenicecare@gmail.com |

No comments:

Post a Comment