Saturday, March 8, 2014

Resepi ESP Yang Mudah


ESP produk minuman bertenaga paling hot dari shaklee. Sebab energizing soy protein ini sesuai diambil oleh semua golongan. Minuman berasakan soya ni sangat glamour untuk:
  • orang penat dan letih (muda atau tua)
  • ibu hamil untuk kuatkan rahim dan sentiasa bertenaga
  • ibu menyusu untuk membanyakkan susu
  • ibu berpantang supaya lebih bertenaga
  • mereka yang inginkan kulit yang cantik
  • pesakit kencing manis

So harini, saya nak berkongsi 3 resepi yang boleh dibuat dengan esp.

Resepi #1 : ESP + MILO


Ni resepi yang paling femes ramai orang buat. Resepi ni jugak resepi pertama saya cuba bancuh untuk minum. Komen saya, "sedap".

Resepi #2: ESP + Horlicks


Resepi ni saya terliur "mak" shaklee saya salu duk sebut-sebut. Skali saya cuba terus jatuh cinta.. Sedaaappp !! best dari resepi kat atas tu. Nampanya, kene stock up horlicks banyak sket lah lepas ni.

Resepi #3: ESP + Yogourt


Resepi saya dapat dari kawan saya yang dia pernah cuba. Dia cakap mesti terangkat hingga menjilat ke titisan terakhir. Wahhh !! saya pon tak saba nak cuba resepi ni.

haa.. Korang dapat idea kan cara nak bancuh esp ni kan? Anda boleh tengok sini juga untuk resepi lain. Kalau nak lagi resepi menarik dari saya, saya akan sediakan untuk eksklusif pada pelanggan saya :) . Apa pon resepi yang anda cuba, yang penting anda mendapat manfaat dan kebaikan daripada soya shaklee ni.

Tips:
Boleh diambil sebelum sarapan atau sebelum makan tengahari. Kalau nak stay up malam tu pon boleh ambik malam tu :)

Jom minum esp !
Hubungi saya untuk dapatkan esp anda hari ini di talian di bawah.


Independent Distributor:
| Shaklee ID: 1001140 | Nurul Huda M S |
| SMS/Whatsapp: 019-3853460 | PM FB: Seenice Care |
| EMAIL: seenicecare@gmail.com |

No comments:

Post a Comment