Friday, March 7, 2014

Bisnes Online Paling Mudah Dengan Bonus Besar

Mencari bisnes online paling mudah? Sekarang ni ramai yang nak jana pendapatan tanpa modal yang besar tetapi memberikan keuntungan yang besar. Macam-macam tujuan orang nak bisnes. Ada yang nak top-up gaji kerja hakiki lah. Ada yang memang target nak fulltime kerja dari rumah. Ada jugak nak bantu suami bagi surirumah. Tak kurang jugak saje suka-suka nak cari pendapatan sampingan.

Semuanya boleh dilakukan secara online. Tak perlu nak keluar rumah. Tak perlu nak kelam kabut pagi-pagi ke tempat kerja. Tak payah nak hadap jem pagi petang. Tak yah nak meeting sampai ke malam atau jumpa client dan sebagainya. Semua tu buat kita stress kan? kalau kitak tak minat buat bende-bende tu smua lah.

Jadi, bisnes online paling mudah tanpa modal besar yang saya nak ceritakan ini ialah bisnes shaklee.
Bisnes online modal rendah ini sudah membuktikan ramai usahawan shaklee berjaya menjana pendapatan 4 , 5 dan 6 angka. Kenapa saya kata mudah? Ya, ini kerana cara membuat belian dan menghantar pesanan barang semuanya boleh dilakukan dihujung jari anda.


Cara Memesan Produk Shaklee Melalui Online.

Langkah 1: Layari www.shaklee2u.com.my dan login ID dan password anda.


Login ID dan password diperlukan adalah untuk ahli yang berdaftar sahaja.
Untuk mendaftar ahli shaklee, boleh hubungi saya 019 385 3460019 385 3460 [SMS/WhatsApp] secara terus atau isi borang di sini.


Langkah 2: Perjanjian Pesanan Online - klik "Agree" untuk teruskan pembelian.


 

Langkah 3: Masukkan maklumat penghantaran.


Maklumat ini penting untuk memastikan barang yang dipesan sampai ke tangan pembeli. Pastikan nama, alamat dan no telefon diisi dengan betul.

Langkah 4: Buat pembelian 

 

Di bahagian ini, kita klik je "Add to Shopping Cart" mana-mana produk yang kita nak beli.


Langkah 5: Pengesahan  dan hantar pesanan.




Bila dah selesai 5 langkah di atas, jelaskan bayaran dan tunggu je la  barang tu sampai kat depan muka pintu. Oppss... bukan muka buku ye. Ehehe. So agak-agak, senang ke tak senang bisnes online shaklee ni? Kalau dah kaki online tu, apa kata grab je peluang yang mudah ni.

Nak cuba? Boleh! takde masalah. Saya bantu anda dalam bisnes mudah ni melalui team kami. Cepat-cepat hubungi saya di talian tertera :) Jom kita sama-same jana pendapatan dari bisnes shaklee ni.

Independent Distributor:
| Shaklee ID: 1001140 | Nurul Huda M S |
| SMS/Whatsapp: 019-3853460 | PM FB: Seenice Care |
| EMAIL: seenicecare@gmail.com |

No comments:

Post a Comment