Friday, April 18, 2014

JPO Sokong Susu Ibu?

Semalam, lepas husband kursus, asben bawak kitorang gi JPO atau Johor Premium Outlet. Since barang banyak nak bawak, sampai kitorang terlupa nak bawak nursing cover untuk menyusu Alisya. Dah sampai sana, gamble jer dan harapkan ade nursing room yang mesra ibu menyusu. Alhamdulillah, bukan takat ada bilik menyusu yang selesa tapi toilet dengan surau pon selesa. Ha.. Ce tengok gambar atas tu... peneman setia saya ketika susukan Alisya. Siap boleh lepak dan makan lagi kat bilik menyusu tu.

Jangan risau, kalau kita ada niat baik dan semangat yang kuat, insyaallah urusan kita dipermudahkanNYA. Selain mendapat sokongan dari keluarga, ilmu juga penting untuk belajar cara-cara untuk kita atasi masalah dalam penyusuan. Jadi, carilah...korekla..galilah ilmu-ilmu itu. Dalam meneruskan niat saya dalam penyusuan susu ibu secara eksklusif ni, saya tetap optimis mengambil set penyusuan shaklee untuk menjaga kesihatan saya dan menambah susu badan supaya saya terus kekal bersemangat untuk terus menyusu.

Errr...kat sini ada sapa-sapa nak cuba set penyusuan shaklee tak? Nanti saya kongsikan cara makan dan tips penting dalam penyusuan. Apa? Masalah bajet? Oh takpe, nanti cadangkan ikot kesesuaian bajet anda ye :) . Yang penting, jangan segan-segan hubungi saya di 019 385 3460 (sms/whatsapp). Insyaallah, saya akan bantu.

sent via mobile
*************
Nurul Huda M S
Shaklee Independent Distributor [1001140]
019 385 3460 [sms/whatsApp]
http://seenicecare.blogspot.com
http://www.facebook.com/seenicecare

No comments:

Post a Comment