Wednesday, April 16, 2014

Tips Bisnes Online Tetap Berjalan Walaupun Di Luar Kawasan

Sambil-sambil bisnes, sambil melayan anak-anak. Sambil-sambil menunggu suami ajak makan, boleh update itu ini. Sambil-sambil sampai kat ofice, boleh buat promo dan macam-macam lagi.... :)

Haa...sronok tak kalau kita jalan-jalan, bercuti, atau balik kampung tapi masih boleh melayan bakal pelanggan yang bertanya itu ini? Mesti lagi sronok kalau kita dapat terima tempahan dari pelanggan walaupon kita bukan berada di tempat kebiasaannya kita bekerja.

semuanya kat atas boleh dilakukan dengan bisnes shaklee. Bukan stakat promo, close deal bagai...even barang pon shaklee boleh hantar ke depan muka pintu pelanggan. Senang ke tak senang? Antara tips asas untuk bisnes online dengan shaklee ketika outstation atau luar kawasan ialah:

1) gadget untuk online
gadget ni seperti handphone, laptop atau pon tab untuk kita dapat akses internet.

2) Talian internet
Bagi mereka yang melanggan data plan atau broadband takde masalah nak online. Tapi, bagi yang tidak melanggan, pilihla bilik hotel yang free internet servis untuk menjalankan bisnes online ini.

Kalau kita dah ada dua keperluan asas ni, anda boleh jana pendapatan anda di mana-mana saja tanpa mengira tempat dan masa. Aha.. Mudah ke tak mudah? Nak lagi mudah? Nak lagi banyak tips? Tips dan ilmu untuk bisnes online ini banyak dikongsi di dalam group tertutup kami. Jadi, cepat-cepat la daftar ahli shaklee dengan kami.

Hubungi saya, Nurul Huda M S, 019 385 3460 (SMS/WhatsApp) untuk respons segara :)

sent via mobile.
*************
Nurul Huda M S
Shaklee Independent Distributor [1001140]
019 385 3460 [sms/whatsApp]
http://seenicecare.blogspot.com
http://www.facebook.com/seenicecare

No comments:

Post a Comment