Friday, September 5, 2014

Bisnes Mudah Untuk Pelajar


Ramai pelajar yang suka buat bisnes. Kadang-kadang untuk suka-suka atau menampung perbelanjaan. Tapi masih duk mencari bisnes apa yang sesuai. Kadang-kadang dah minat dengan sesuatu produk tapi ada beberapa halangan pulak nak diteruskan berdasarkan status masing-masing.


Status

Status pelajar sangat sibuk dengan kuliah, tugasan kerja dan macam-macam lagi aktiviti di kampus. Kalau nak buat bisnes online pon mungkin ada masalah transport pulak nak ke pejabat pos atau hantarkan barang. Lagipon, tak mungkin dapat simpan stock yang banyak kat hostel yang sangat limited ruang simpanannya.


Bisnes Online

Rata-rata pelajar sekarang mempunyai smartphone yang boleh akses pada internet. Tak kurang juga bagi mereka yang ada komputer atau laptop peribadi masing-masing untuk keperluan pembelajaran. Sekarang, merata dah kawasan kampus dah ada talian internet seperti library, cafe dan semestinya di asrama. Keperluan di atas sudah cukup untuk anda menjalankan bisnes online.


Bisnes Shaklee - Bisnes Mudah

Bisnes online yang sangat sesuai untuk pelajar ialah bisnes shaklee. 

Nak tau sebab ape? 

Sebabnya ialah:

tak perlu simpan stok - kita boleh tempah shaklee melalui online kemudian shaklee akan pos pada pelanggan kita.

tiada masalah penghantaran kerana shaklee akan buat penghantaran terus.

tak perlu jumpa pelanggan - boleh deal melalui online je.  Contohnya, facebook, whatsapp mahupon telegram untuk maklum balas yang cepat.

transaksi pembayaran yang mudah - debit card atau pon kredit card.

Itu baru sedikit tentang bisnes mudah dengan shaklee. Kalau nak tau lebih lagi, jom sertai kami bagaimana kami jalankan bisnes online mudah bersama shaklee. Insyaallah, segala tips dan ilmu akan dikongsikan secara eksklusif kepada mereka yang berdaftar di bawah kami :)

Berminat? Hubungi saya:
Nurul Huda MS
SID: 1002140
019 385 3460 ( SMS/WhatsApp)

No comments:

Post a Comment