Tuesday, September 30, 2014

Cendawan Goreng Rangup Sedap!


Selalunya, menu ni femes dikalangan orang johor. Asben salu gak beli cendawan goreng ni masa dia duk johor. Makan panas-panas memang sedap. Saya tau makan je tapi taktau nak buat yang sedap macam ni macamana. Alkesahnya, akak ipar saya orang johor. Dia buatkan menu ni untuk sarapan masa datang kat rumah kitorang. So, sempatla korek resepi buat cendawan goreng ni. So, saya pon nak kongsi dengan korang gak.

Bahan-bahan:
• cendawan
• tepung beras
• telur
• air
• minyak untuk menggoreng

Cara-cara:
1) bancuhkan tepung beras dengan air dan telur
2) goreng dengan minyak yang panas

Tips:
Pastikan minyak betul-betul panas untuk hasil yang rangup.

Haa.. Senang je kan. Jom kita cuba :)
Pssttt... Pssttt... Saya jual shaklee tau. Nak dapatkan shaklee hubungi saya tau. Insyaallah saya akan kongsikan pengalaman saya dalam shaklee.

Nurul Huda MS
019-385 3460 (SMS/WhatsApp)
Shaklee ID: 1001140

No comments:

Post a Comment