Tuesday, September 30, 2014

Kenali Healing Crisis Vitamin Shaklee

Apa itu Healing crisis?
Hometasis - proses semulajadi untuk seimbangkan kembali keadaan badan.
• Proses nyahtoksik daripada badan
• Proses pembinaan semula
• Perubatan Cina percaya bahawa proses pemulihan perlu hadapi krisis teruk dahulu batu menjadi baik.


Cuba bayangkan, kita bawa kerete kat jalan yang biasa kita lalu. Tiba-tiba jalan yang biasa kita lalu tu tutup. Tapi kita nak cepat sampai ke ofis. Jadi, kita perlu ubah arah untuk sampai ke destinasi tepat waktunya. Jadi, kemungkinan jalan baru tu kita tak biasa dan taktau apa yang akan menghalang kita sampai ke tempat yang kita tuju. Halangan-halangan itulah kita boleh andaikan ia sebagai healing crisis.

Jadi, sama jugalah sengan kesan tindakbalas pemulihan atau healing crisis pada badan kita. Maklumlah, badan kita dah makan macam-macam. Berapa banyak toksik dah terkumpul di dalam badan. Dan kita dah selesa dengan keadaan itu. Tetiba ada pulak vitamin masuk dalam badan untuk perbetulkan apa yang tak betul dalam badan. Mesti badan kita rasa tak selesa kan? Ketidaksekesaan ini yang menjadikan badan kita akan mengeluatkan tanda-tanda healing crisis atau krisis pemulihan. Tapi, toksik-toksik dalam badan perlu dikeluarkan dahulu sebelum nak bina semula tubuh yang sihat. Ia umpama bina rumah, tapi strukturnya tak kuat. Lama-lama ia akan roboh juga.

Oleh itu, dalam proses dua minggu pertama pengambilan vitamin shaklee, adalah normal bagi mereka akan mengalami masalah healing crisis. Nak tau apakah tanda-tanda healing crisis, ikuti post yang akan datang.

Jika anda berminat untuk mencuba produk shaklee, hubungi saya:
Nurul Huda MS
019-385 3460 ( SMS/WhatsApp )
Shaklee ID: 1001140

No comments:

Post a Comment