Tuesday, September 30, 2014

Bila Saya Kering Idea Nak Update Blog

Semalam serius kering idea nak update blog. Jadi, saya tulis je kat status Facebook saya  seperti bawah ni. 

 
Sambil-sambil tu saya duk layan pm mummy deeja. Dalam masa yang sama duk istighfar banyak-banyak mohon idea untuk dikongsikan tentang kebaikan dan cinta saya pada shaklee :)  . Tapi eh tak sangka pulak mummy deeja komen terus bagi idea tajuk entry kali ni. Hihi. Ni yang sayang sangat ni. Untung benor saya duk dalam susur galur team shaklee saya ni.

Tapi kat sini, saya nak cakap, idea pon rezeki dari Allah. Jadi, kalo kita rasa buntu, lost ke ape, cecepat istighfar supaya Allah tunjukkan jalan. Dan yang paling penting, kalo dah dapat idea tu, cepat-cepat tulis kat mana-mana supaya tak lupa. Inilah powernya zikir kita padaNYA.

Sebenarnya, saya seronok join group shaklee ni. Banyak sangat tips dan ilmu yang diajar. Bukan semata-mata bisnes je. Tapi ilmu pemasaran dan agama pon dititikberatkan. Eh, kalau
Anda nak sertai kami, jomlah join kitorang atau senang cita daftar ahli dalam grup kitorang. Contact je saya tau :)

Nurul Huda MS
019-385 3460 ( SMS/WhatsApp)
Shaklee ID: 1001140

No comments:

Post a Comment