Wednesday, October 1, 2014

Logo Bisnes untuk Bisnes Shaklee Saya


Logo ni saya design sendiri. Sebab saya suka sangat art. Cuma kekangan masa dan keadaan saya nak ngadap komputer dalam masa yang lama, saya pause kejap dari keje-keje design ni. Elok saya fokus bisnes yang readymade dan automated macam shaklee ni. I love it :) . Keje-keje design saya boleh tengok di http://www.facebook.com/seeniceart .

Oh cakap pasal bisnes shaklee, asalnya saya bukan nak buat bisnes. Saya jatuh cinta kesan vitamin shaklee bila saya konsisten makan. Nak-nak masa saya pantang memang cukup bertenaga dan tak rasa letih pon nak bangun malam ketika menyusu. Kebetulan pulak, saya tercari-cari bisnes makanan yang senang nak manage. Kiranya, bisnes automated dan scaleable. So, saya fikir jadi pengedar shaklee is the best. Saya boleh kongsikan pengalaman sendiri pada pelanggan saya.

Jika anda mencari pengedar shaklee selangor atau pengedar shaklee semenyih, jangan lupa hubungi saya yer !
Eh jap-jap. Nak daftar ahli shaklee pon boleh kalau nak bisnes shaklee. Insyaallah, saya kongsikan dengan anda.

Nurul Huda MS
019-385 3460 ( SMS/ WhatsApp)
Shaklee ID: 1001140

No comments:

Post a Comment