Saturday, September 13, 2014

Herbal Blend, Penawar Ruam Peluh Alisya


Ruam peluh selalu sangat terjadi di kalangan kanak-kanak. Kadang-kadang, bukan setakat merah saja. Tapi sampai luka dan berdarah. Ruam peluh ini adalah salah satu elergik kepada peluh. Kanak-kanak yang menghadapi masalah ini perlu mengelakkan perkara-perkara yang boleh membawa kepada alergik ini seperti memakai baju yang nipis dan longgar.


Pengalaman Alisya

Alisya ni sebenarnya susah nak jadi ruam pelum. Tapi tah macamana cuaca terlalu panas sekarang membuatkan badan dan pelipat lengan beruam kemerah-merahan. (Lihat gambar bawah).


Gambar atas ni diambil pada hari pertama sata menyapu krim herbal blend shaklee. Krim ni sebenarnya multipurpose cream. Saya guna ni untuk macam-macam. Kene gigit nyamuk pon saya sapu. Tapi cream ni memang menyembuhkan. Insyaallah. Bila sapu, kulit akan berasa berangin disebabkab krim ini bersifat menthol. Jadi anak-anak bolehla tahan tangan skit daripada nak menggaru je. Krim ni bersifat semulajadi. Bebas bahan kimia dan paraben.


Dalam tempoh rawatan, sekejap je ruam tu dah jadi pudar. Even boleh dikatakan takde langsung. Mak mana yang tak happy bila masalah anak dia hampir selesai. Dan gambar bawah adalah gambar terbaru.

 
Abaikan bekas gigitan nyamuk semalam. Memang krim ni sangat mujarab. Kalau travel, saya memang wajib bawak krim ni. Tak caya? Cubalah !!! 


Herbal Blend Shaklee


Ini dia rupa krim serbaguna yang ajaib daripada shaklee. Murah je. Sangat berbaloi. Harga satu tube krim herbal blend shaklee ni bernilai RM27.50. Jom dapatkan sekarang !

Hubungi saya:
Nurul Huda MS
Shaklee ID: 1001140
019 385 3460 ( sms/whatsApp)

No comments:

Post a Comment