Tuesday, September 16, 2014

Ostematrix, Rawat Tulang Patah


Pengalaman  Kakak Ipar

Masa kakak ipar duk kemas-kemas rumah, tah macam mana vcd olayer lama yang nak buang terjatuh hempap kaki. Rupa-rupanya player tu menyebabkan dua tulang jari kakinya patah. Masa kak ipar duk cita ada rasa ngeri gak. Sebab dia rasa dua jari dia tu terkulai. Mula- mula rasa kebas. Lepas tu dah takde rasa apa. Pastu memang rasa sakit la untuk gerakkan. Jadi, dia terus gi hospital dan x-ray semua. Memang kompem patah. 

Untuk rawatan tu, doktor hanya bagi ubat tahan sakit dan bengkak saja. Untuk pemulihan yang cepat, saya cadangkan akak ipar saya ambil omegaGuard sebagai anti radang atau bengkak. Selain tu, ostematrix sangat bagus untuk kesihatan tulang. Alhamdulillah, tulang yang patah tu cepat bercantum. Saya nasihatinya minum bersama susu setiap hati untuk pemilihan yang cepat.


Pengamal Ostematrix

Dia ni sebenarnya saya baru je kenal melalui facebook. Dia sebenarnya mencari stock ostematrix dengan segera. Dalam perkenalan singkat, dia bercerita tentang pengalamannya dan ibunya selepas mencuba ostematrix. Tapi hari ni saya nak bercerita tentang pengalamannya yang patah tangan semasa kecil. Katanya, dulu kalau angkat barang berat, tangan bekas patah tu memang terasa sengal-sengalnya. Tapi alhamdulillah, lepas mengamalkan ostematrix rasa sakit bekas patah dah hilang walaupon angkat barang yang berat. 


Saya selalu teruja dan gembira bila dapat berkongsi kebaikan produk shaklee dengan orang. Apatah lagi mendengar feedback yang positif. Jika anda pembaca blog ini, berkongsilah apa yang saya boleh bantu dengan rakan- rakan mahupun keluarga anda. Jika anda ingin dapatkannya, jangan malu untuk hubngi saya:

Nurul Huda MS
SID : 1001140
019 385 3460 ( sms/ whatsapp)

No comments:

Post a Comment