Friday, October 17, 2014

Atasi Masalah Kurang Fokus Dan Letih

Hari ini saya sangat lemau, fokus lari dan letih serta tak efektif. Dek kerana melayan Alisya meragam 2 hari ni tak bersebab nak menangis je. Badan naik lemau plak rasa.  Tapi kerja hari ni perlu dibereskan. Sampai nak sarapan pon terlupa. Patutla bertambah lemau. Banyak sangat kerja pending ni. So, cara saya dengan mengambil minuman di bawah.


Ya! ESP atau Energizing Soy Protein dan Performance Drinks la jawapannya. Saya campurkan ESP, Performance Drinks, Milo Ais tanpa gula.
Sedap ! Ala-ala milo ais perisa oren. Ehehe. Tanpa gula? Ehehe, konon nak diet balik. Terasa badan dah babam.

Kenapa saya ambil ESP dan Performance Drinks?

ESP minuman berprotein tinggi di mana ia boleh memberi tenaga berpanjangan. Protein soya ini berada dalam golongan makanan yang rendah glisemik indeks. Ia melepaskan gula sebagai sumber tenaga secara perlahan-lahan. Ia sangat rendah lemak dan kalori dan sesuai untuk saya yang nak berdiet dan nampak kurus:) ( azam nak kurus. Ehehe).

Performance Drinks (PD) pulak minuman perisa orange untuk mengekalkan bendalir dalam badan. Kalau airmkurang badan menyebabkan badan kita cepat letih. Sebab tu lah para atlit ramai ambil performance drinks ni. Air daripada badan mereka banyak keluar melalui peluh.

Tips: minum air yang cukup untuk atasi letih.

Haa. Saya sangat rekemen kat korang kalau nak atasi letih, ambil set ni. Saya sah rasa dan kawan-kawan saya pon dah rasa kesannya. Memang tak mengecewakan. Cubalah !

Hubungi saya:
Nurul Huda MS
019-385 3460 ( SMS/WhatsApp )
Shaklee ID: 1001140

No comments:

Post a Comment