Thursday, October 16, 2014

Vitamin Selepas Makan Tengahari Saya


Akhir-akhir ni, saya suka ambil omegaGuard selepas makan tengahari setelah rutin saya berubah. Sebab ia bantu saya bertenaga supaya saya tak letih jaga anak dan jalankan bisnes saya dari rumah dalam masa yang sama. "Work From Home" tak semudah goyang kaki dan tido terbungkang mengharapkan duit masuk. Banyak sangat-sangat yang perlu dilakukan untuk memastikan semua kerja hari itu disiapkan.


Vitamin Bagus Untuk Ibu Hamil

Saya ambil omegaGuard sejak saya mengandungkan Alisya. Memang sangat bagus untuk otak bayi dan pembinaan retina mata bayi serta sistem saraf kerana ia mengadungi EPA dan DHA. Selain tu, ia boleh menurunkan paras kolestrol dan tekanan darah dalam badan. Jadi, jangan terkejut kalau tak nampak gemuk pon waktu hamil. Sejujurnya, masa saya pregnent Alisya, badan saya tak gemuk pon :) sebab ia membakar lemak-lemak jahat dalam badan. Tak pasal-pasal makan omegaGuard dapat kuruskan badan dengan sihat kan?

Jadi jika anda perlukan omegaGuard boleh hubungi saya terus di talian tertera. Kalau nak tau, omegaGuard ni tergolong dalam set hamil, set kurus dan juga set sendi. Contact jangan tak contact tau !

Nurul Huda MS
019-385 3460 ( SMS/WhatsApp )
Shaklee ID: 1001140

No comments:

Post a Comment