Wednesday, October 15, 2014

Eczema Malaysia Group Facebook Sangat Informatif


Masa free, saya suka jugak jengah ke group ni. Cari-cari info pasal eczema sebab anak saya dua-dua ada masalah alergik dengan peluh. Perkongsian kat sini, bukan dari calang-calang orang. Even doktor dan pengamal perubatan pon ada kat sini tau.

Macam anak saya, bila sapu ubat, baik kejap, pastu jadi lagi kalau tak elakkan bende-bende yang trigger allergik tu. Sebelum saya masuk group ni, saya taktau pon yang penggunaan steroid yang berpanjangan tidak bagus untuk kesihatan untuk kesan jangkamasa panjang. Jadi, elok sangat kita beralih pada rawatan yang lebih semulajadi.

Cadangan Vitamin Semulajadi Untuk Eczema
Mealshakes - protein dengan tambahan multivitamin yang bagus untuk pulihkan sel kulit
ESP - protein untuk perbaiki dan perbaharui sel kulit
OmegaGuard - anti radang

Eh, bukannya ambil semua. Kalau nak tau, boleh hubungi saya untuk cadangan terbaik untuk masalah anda. Jangan segan-segan hubungi saya tau :)

Nurul Huda MS
019-385 3460 ( SMS/WhatsApp )
Shaklee ID: 1001140

No comments:

Post a Comment