Tuesday, October 14, 2014

Convocation UTHM Ada Konsert

First time dengar convocation ada konsert kan? Tapi komen mak dan ayah mertua,
" ok jugak, takdela mengantuk sangat "
Ni kesah semalam pegi konvokesyen adik suami yang bongsu kat Universiti Tun Hussein Onn. Salunye, musim konvo ni ada masalah parking dan irang ramai yang sangat sesak. Tapi semalam cukup tenang. Takde sesak-sesak. Kira okla. Anak-anak takde meragam sebab panas ke apa.

Tapi, part yang paling saya suka hiasan payung digantung di tali kat atas di kawasan library. Cantik sangat. Tak tahan saya nak ambik gambar masa tu. Nah, ni dia gamba yang saya ambik tu.

  
Cantik tak? Cantik kan? Badan letih pon terubat tengok benda cantik. Terapi minda jap saya. 

Tapi, kalau shaklee ada minuman yang boleh beri tenaga berpanjangan. Namanya Energizing Soy Protein atau nama pendeknya ESP. Memang sangat berkesan. Nak cuba? Hubungi saya di talian yang tertera di bawah ye.

Nurul Huda MS
019-385 3460 ( SMS/WhatsApp )
Shaklee ID: 1001140

No comments:

Post a Comment