Friday, October 3, 2014

Sarapan Ibu Di Waktu Sibuk


Mak-mak sentiasa sibuk. Kadang nak makan pon tak sempat. Tambah-tambah kalau anak taknak lekang dari kita. Tapi kerja perlu dibereskan. Alamatnya, anak jadi koala bear la. Walaupon buat keje sebelah tangan, kene berhati-hati untuk menyiapkan kerja. Tapi, semua kerja ni menuntut dan memerlukan tenaga yang kekal berpanjangan.

Macam saya, saya perlu bersarapan pagi untuk jaga anak, buat kerja rumah dan uruskan bisnes. Rasa tak menang tangan. Kalau tak sempat makan, roti dah jadi menu kebiasaan saya. Cepat dan ringkas. Tapi, untuk memenuhi diet yang seimbang, saya juga gantikan sarapan saya dengan minuman multivitamin mealshakes. Saya campurkan dalam minuman kegemaran saya. Samada milo atau horlicks. Ia sedap diminum sejuk atau panas. Dengan pengambilan minuman mealshakes ini, insyaallah pagi anda sentiasa ceria tanpa bertemankan bunyi keroncong di perut anda sehingga tengahari. Cubalah !

Berminat nak cuba mealshakes?
Hubungi saya di talian tertera di bawah:
Nurul Huda MS
019-385 3460 ( SMS/WhatsApp )
Shaklee ID: 1001140

No comments:

Post a Comment