Friday, October 3, 2014

Kenapa Nak Pakai Smartphone?


Rasa-rasanya, kenapa anda nak pakai smartphone? Bersosial? Facebook? Tweeter? Instagram? WhatsApp? Telegram? Google? Bisnes Online? Atau untuk apa? Haa, jawab jangan tak jawab :) hehe. Macam-macam sebab orang boleh bagi kan? Yang penting, jangan jadikan kebaikan smartphone ni melalaikan dan merosakkan kita. Tak salah untuk bersosial tapi jangan sampai membuang masa, mengumpat dan buat benda-benda yang tak berfaedah. Betol tak?

Kalau tanya saya, selain fungsi utamanya untuk mudah dihubungi dengan family, ia juga adalah untuk memudahkan bisnes online saya. Yes ! Memang untuk bisnes shaklee saya. Sebelum saya beli, saya setkan target saya apa yang saya nak daripada smartphone saya untuk uruskan bisness saya. Antaranya:

Blog - medium pemasaran
Facebook - medium pemasaran
Google - sumber ilmu dan informasi
WhatsApp - medium komunikasi dengan pelanggan
Email
Camera - pamirkan produk sebenar
Photo Editor - edit gambar
Planner
Buku nota

Dan banyak lagi aplikasi yang memudahkan saya hanya bekerja melalui smartphone saya. Jika anda berminat untuk menjalankan bisnes di dalam team shaklee saya, hubungi:

Nurul Huda MS
019-385 3460 ( SMS/WhatsApp )
Shaklee ID: 1001140

Insyaallah, banyak lagi tips akan saya kongsikan dengan group saya :)

No comments:

Post a Comment