Thursday, October 2, 2014

Tips Hadapi Healing Crisis


Kesan tindak balas badan terhadap perubahan zat makan di dalam badan akan menimbulkan ketidakselesaan kepada badan. Proses healing crisis ini adalah proses detox toksin dari badan yang akan dikeluarkan dari tubuh samada melalui peluh, najis, lendir dan sebagainya. Boleh rujuk entry yang lepas berkenaan tanda-tanda healing crisis. Contohnye, jerawat keluar dengan tiba-tiba. Jadi, sedikit tips untuk dikongsikan ketika menghadapinya.


Tips menghadapi healing crisis:
• minum air yang banyak atau lebihkan pengambilan daripada biasa
kurangkan dos/jenis vitamin pada setiap pengambilan atau ambil selang sehari
 jangan berhenti mengambil vitamin
• sabar dan tenang tempoh healing crisis
doa untuk dipermudahkan
 
Jika anda ingin menjadi pelanggan produk shaklee saya, anda perlu mendapat konsultasi percuma dari saya. Insyaallah saya akan berikan yang terbaik. 


Oklah, untuk dapatkan produk shaklee dari saya, hubungi saya dalam talian tertera:

Nurul Huda MS
019-385 3460 ( SMS/WhatsApp )
Shaklee ID: 1001140

No comments:

Post a Comment