Sunday, November 16, 2014

Jadi Ahli Shaklee Sebab Bosan Tunggu Order Dengan SID Sibuk

Calling for pengamal vitamin shaklee yang tegar. Eceh, spekong omputeh plak kita ari ni ye. Pernah tak kita rasa tak sabar bila nak dapatkan barang yang kita order? Tambah-tambah barang yang kita sangat perlukan. Terus terang saya cakap, saya memang jenis tak sabar.

Contohnya, kita setia beli vitamin shaklee ni dengan si A. Tapi, kadang-kadang whatsApp kita lambat reply. Call tak dapat. Mungkin sangat sibuk dengan urusan bisnes dan personal.


Kalau selalu sangat mesti kita bosan jugak nak menunggu. Jadi, eloklah jadi ahli shaklee sendiri. Sangat berbaloi!



Kalau nak tau, saya dulu mula shaklee bukan sebab nak menjual. Saya sebenarnya makan sendiri je. Lepas tu saya rasa susah setiap kali nak order, saya kene contact SID. Pastu nak tunggu orang post lagi. Then saya rasa lagi senang order sendiri dan tunggu post je. Dah jimat satu step kat situ. Ini case yang malas nak gi HQ atau branch shaklee.

Jadi, saya terus contact Mummy Lyna kat PM Facebook untuk daftar jadi ahli. Akhirnya, terdaftarlah saya sebagai ahli shaklee di bawah mummy Deeja. Memang mudah sangat bila dah jadi, kita pilih je order ape yang kita nak. Tambah-tambah lagi sekarang dah ade sistem.  Tunggu klik-klik je.

Ketahuilah 3 Cara Mudah Jadi Ahli Shaklee

1) Saya akan daftarkan anda secara online. Jadi, hubungi saya, Nurul Huda MS, SID 1001140 di talian 019-385 3460 (SMS/WhatsApp).

Atau

2) Keahlian PERCUMA dengan belian 200 points ke atas bersama saya.

Atau

3) Pergi ke cawangan shaklee berdekatan dengan anda dan jadikan saya, Nurul Huda Binti Mohd Salleh, SID:1001140 sebagai sponsor atau upline anda.


Nanti saya akan ceritakan apa yang perlu buat semasa walk-in di cawangan untuk daftar ahli di lain entry, Insyaallah. Gambar di atas adalah Cawangan Shaklee Seri Rampai semasa suami daftarkan ahli shaklee baru-baru ini.

Anda dah bosan menunggu stock anda? Anda rela masa anda menghubungi SID yang setia? Sedangkan anda amat memerlukannya. Jadi, takyah berlengah lagi. Daftar sekarang! Anda pasti takkan menyesal. 

Hubungi:
Nurul Huda MS
019-385 3460 ( SMS/WhatsApp )
Shaklee ID: 1001140



No comments:

Post a Comment