Monday, April 21, 2014

Jana Pendapatan Dengan Mencari "Rakan Kongsi" Perniagaan Yang Kaya

Saya bersyukur kenali shaklee. Bukan hanya keberkesanan produk shaklee, tetapi tentang persepsi dan keyakinan serta kebergantungan saya pada Allah atau "Rakan Kongsi" semakin menebal dari hari ke hari. Walaupun diuji dengan macam-macam masalah, tetapi dengan hati yang tenang, satu persatu saya dapat atasi dan leraikan daripada kekusutan di dalam minda saya. Walaupun masih ada lagi kekusutan yang berlegar, saya cuba hadapinya dengan penuh keyakinan bahawa Allah sedang menguji hambanya untuk menjadikan kita sebagai insan yang lebih baik dan sempurna.

Dulu, bukan saya kata saya tak percaya bahawa setiap ujian, kejayaan, rezeki dan macam-macam lagi datang daripadaNYA untuk hamba-hamba yang dikehendakiNYA. Tetapi, dengan ilmu dan motivasi serta tazkirah yang dikongsikan di dalam kumpulan tertutup shaklee kami membuatkan saya lebih sedar akan perkara ini. Semoga saya lebih tabah dan lebih berjaya untuk masa akan datang. Dalam group shaklee kami, amalan rohani dan makan rohani amat dititikberatkan sebagai kunci kejayaan

Bagi mereka yang masih mencari-cari bisnes mudah yang boleh menjana pendapatan tanpa modal yang banyak segaligus sentiasa diberi makanan rohani untuk kita lebih merasai kebergantungan kepada Allah, saya jemput anda daftar ahli dengan kumpulan tertutup kami. Anda boleh daftar ahli dengan saya dengan hubungi saya di 019 385 3460 (sms/whatsapp).

sent via mobile
*************
Nurul Huda M S
Shaklee Independent Distributor [1001140]
019 385 3460 [sms/whatsApp]
http://seenicecare.blogspot.com
http://www.facebook.com/seenicecare

No comments:

Post a Comment