Wednesday, April 30, 2014

Kalsium Yang Luar Biasa?



Borak-borak dengan jiran pasal shaklee... masing-masing duk cita pengalaman bershaklee.. macam-macam... tapi saya nak cita pasal pengalaman saya dan pengalaman diorang ambil kalsium shaklee atau dikenali sebagai ostematrix shaklee je arini...


Pengalaman #1:

Ada sorang ni cakap... kalau malam dah tido lambat... kalau tak ambik ostematrix, mesti terlajak tido. Tapi kalau sebelom tido ambil ostematrix ni.. pagi esok bangun mesti fresh walaupon tido sekejap je.


Pengalaman #2:

Sorang lagi kawan pulak cita pasal mak dia.
"Mak saya kat kampung, saya bagi makan ostematrix dengan OmegaGuard. Dulu salu ngadu lenguh sana sini. Sekarang dah takde dah. Sekarang ni duk try vitamin E plak. Pastu duk hint-hint vivix pulak"


Pengalaman #3:

Jiran saya ni pulak cita lepas dia makan ostematrix, dia senang nak membuang. Nak tengok testimoni lain pasal ostematrix dapat bantu melawas, boleh tengok kat link ni ye.


Pengalaman sendiri:

Uishh... kalau nak ikotkan... banyak lagi nak cita diorang duk chit chat ni. Saya kongsikan 3 je la dulu ek. Tapi diorang ni rata-rata cite pasal cramp kaki bila time pregnent. A ah ...ye... cramp atau kejang. Orang mengandung memang selalu sangat kene kejang kan. tambah-tambah time malam-malam tu. Memang saya akui sesangat. Saya sendiri pon pernah rasa masa mengandungkan Dania. Memang boleh nangis tau. Tapi masa mengandungkan Alisya, Alhamdulillah... dengan izin Allah... saya takde kene dah lepas ambil ostematrix. E eh.. best sangat ke ostematrix ni? Meh saya cite sikit je apa dia cik Ostematrix ni ye.


Ostematrix:

Ia adalah bukan sekadar kalsium biasa untuk membina tulang dan gigi yang sihat. Ostematrix menyediakan satu matriks unik nutrient kritikal termasuk  kalsium, vitamin D, magnesium dan banyak lagi untuk membina dan mngekalkan tulang yang kuat.
Antara kelebihannya yang lain ialah:
  • Membina tulang dan gigi yang kuat
  • Membantu mengekalkan tekanan darah yang normal
  • Membantu dalam pengecutan otot dan pelancaran saraf
  • Membantu mengurangkan  simptom-simptom senggugut seperti perut kembung, kekejangan, retensi air, mudah meradang dan kemurungan.

ha macam mana? nak rasai seperti pengalaman-pengalaman kami di atas? Jom la dapatkan ostematrix anda sekarang. Hubungi saya di talian yang tertera ye :) . Insyaallah, lagi banyak informasi dan konsultasi diberikan secara percuma untuk anda.


Independent Distributor:
| Shaklee ID: 1001140 | Nurul Huda M S |
| SMS/Whatsapp: 019-3853460 | PM FB: Seenice Care |
| EMAIL: seenicecare@gmail.com |

No comments:

Post a Comment