Friday, April 25, 2014

Kelebihan Jadi Ahli Shaklee Untuk Makan Sendiri

Jawapan yang saya terima bila disarankan menjadi ahli:

"saya taknak jadi ahli, sebab saya nak makan sendiri je"

"saya nak makan je, bukan saya nak bisnes pon"

Rata-rata pengamal vitamin shaklee taktau kelebihan menjadi ahli shaklee walaupon hanya untuk makan sendiri. Bila dicadangkan, mesti jawab dengan lebih kurang diatas dikhabarkan. Sebenarnya, mereka sangatla rugi sebelum ni beli tanpa daftar ahli shaklee. Nak tau sebab apa?

#1 Dapat harga ahli dan lebih murah dari harga pasaran
- haa... Dah bape banyak dah tu boleh berjimat tu. Kalau nak murah, terus je daftar ahli. Tak payah takot, korang tak kene paksa bisnes pon.

#2 Dapat kumpul point dan berpeluang mendapat pulangan wang tunai
- bab duit ni mesti korang cerah je mata kan :) . Membeli pon dapat duit ke? Macammana tu? Senang cite macamni, bila kita buat belian dalam bulan tu lebih 150 point, bulan depan terus shaklee kasi duit tu. Tak kesahla buat belian bape kali pon, janji bulan tu, jumlah point yang dikumpul tu lebih. Alang-alang makan sendiri, tak pasal-pasal dapat duit free kan. Dah boleh cover balik belian kita sebelum ni kan. Haa... Jimat ke tak jimat tu namanya?

So, pada mereka yang makan shaklee tapi belom daftar ahli shaklee lagi, meh la daftar ahli shaklee. Saya boleh tolong daftarkan. Bagi je maklumat seperti dibawah:

¤ NAMA:
¤ IC.NO:
¤ NO. TELEFON:
¤ EMEL:
¤ NAMA PASANGAN(jika ada):
¤ IC.NO PASANGAN:
¤ NO.ACCOUNT BANK:

Boleh SMS/WhatsApp maklumat di atas ke 019 385 3460 beserta bukti bayaran keahlian shaklee sebanyak rm65 dan RM10(semenanjuang) / RM20(Sabah dan Sarawak).

sent via mobile
*************
Nurul Huda M S
Shaklee Independent Distributor [1001140]
019 385 3460 [sms/whatsApp]
seenicecare@gmail.com
http://seenicecare.blogspot.com
http://www.facebook.com/seenicecare

No comments:

Post a Comment