Friday, April 11, 2014

Produk Shaklee ni Murah ke Mahal?

Macam-macam tafsiran boleh buat pasal murah dan mahal produk shaklee ni. Bagi saya, produk ni berbaloi dari segi kerbekesanan, keselamatan, semulajadi dan takde bahan tiruan. Kalau kita fikir, dengan kajian dan ujian klinikal yang shaklee buat mesti lah memerlukan kos yang banyak. Tapi yang paling penting sekali, produk ni sangat berkesan untuk saya.

Ape? Saya cakap macamtu sebab saya pengedar shaklee? Oh, tak..tak.. Kalau nak tau, saya try dulu makan shaklee ni sendiri sebelom decide nak jadi ahli shaklee tau. Kalau nak tau lagi, saya jadi ahli ni pon asalnye bukan sebab nak buat bisnes tanpa modal ribu-riban ni. Tapi sebab saya nak dapatkan harga ahli iaitu lebih murah dari harga runcit. Kalau produk ni tak berkesan dengan saya, takkan la saya sampai sign-up jadi ahli shaklee kan :)

So, sape yang berminat nak jadi ahli shaklee untuk makan sendiri ke... Atau nak buat bisnes tanpa modal ribu-riban ke.. Boleh je contact saya untuk jadi ahli shaklee ni. Caranya mudah je, macam saya duk bebel dalam entry yang lepas iaitu:

  • Buat bayaran RM65 sebagai ahli dan tambahan postage sebanyak RM10(Semenanjung) / RM20(sabah dan Sarawak) atau
  • Buat belian melebihi 200 points dalam satu resit. Anda fapat free membership lagi tau :)

Kesimpulannya kat sini, mahal ke, murah ke satu produk tu perlu dinilaikan dari segi kebagusan dan keberkesanan produk serta mampu milik. Macam pepatah melayu cakap, menang membeli alah memakai ek. Tapi, ia perlulah bersandarkan kepada kemampuan kita dan keberkesanan yang berbaloi-berbaloi !!!

Jom la daftar ahli shaklee kalau nak dapatkan produk shaklee yang lebih murah dari pasaran. Pasti berbaloi-baloi insyaalla. Hubungi saya tau !

sent via mobile
*************
Nurul Huda M S
Shaklee Independent Distributor [1001140]
019 385 3460019 385 3460 [sms/whatsApp]
http://seenicecare.blogspot.com
http://www.facebook.com/seenicecare

No comments:

Post a Comment