Monday, April 14, 2014

Tips Pemasaran Bisnes Online

Sebelum ni, saya ada share pasal bisnes online mudah dengan shaklee. Hanya klik-klik di http://www.shaklee2U.com.my untuk membuat pesanan dan pesanan itu akan sampai ke depan pintu pelanggan.
Yang penting, kita perlu sediakan keperluan asas seperti internet.

Selain cara pengurusan bianes melalui online, kita perlu juga belajar beberapa medium pemasaran yang ada. Pemasaran juga penting untuk kita sampaikan produk kita kepada bakal pelanggan kita. Mungkin kita boleh perkenalkan produk kita dengan menyediakan sedikit rumusan berkenaan dengan produk yang ingin kita jual. Berikut, adalah sedikit tips pemasaran bisnes online yang boleh saya kongsikan:

1) Blog - medium ini sangat famous sejak dulu lagi untuk kita mendapatkan sedikit review tentang produk.

2) Fan Page Facebook - medium ini sekarang mendapat tempat untuk mereka suka bersosial dengan facebook.

3) Personal Facebook

4) Twitter

5) Instagram

dan banyak lagi medium online yang boleh digunakan untuk memperkenalkan produk kita kepada pelanggan. Nak tau lagi bagaimana cara dan teknik-teknik pemasaran dan ilmu teknikal blog, facebook dan lain-lain... Ia hanyalah eksklusif untuk ahli shaklee yang berdaftar dengan saya saja. Anda berminat nak daftar shaklee dengan saya? Hubungi saya 019 385 3460 segera :) . Saya tak sabar nak kongsikan ilmu-ilmu ini di group tertutup kami.

sent via mobile
*************
Nurul Huda M S
Shaklee Independent Distributor [1001140]
019 385 3460 [sms/whatsApp]
http://seenicecare.blogspot.com
http://www.facebook.com/seenicecare

No comments:

Post a Comment