Tuesday, September 9, 2014

Shaklee Sentiasa Selamat

Sebelum kita cuba sesuatu vitamin tambahan atau supplement tambahan, kita mesti cek tentang keselamatan produk kan? Ye lah, kita taknakla sesuatu produk tu boleh memudaratkan diri. Tujuan nak sihat, tapi musibah pulak yang dapat. 


Perbezaan Shaklee

Nak tau tak kenapa saya yakin dan berani nak cuba produk shaklee ni? Sebab dia sangat berbeza dengan yang lain. Ni bukan statement saya selepas saya mulakan bisnes shaklee. Tapi sebelum saya menjadi ahli lagi. Sebab saya bi cerewet. Tak berani nak cuba produk makanan tambahan sebelum terbukti jaminan keselamatannya. 

Kenapa Shaklee Sentiasa Selamat.

• lebih 350 ujian setiap ramuan baru untuk mengesan bahan percemaran berbahaya.

• lebih daripada 100,000 ujian kualiti setahun untuk memastikan ketulenan dan kebolehan potensi sebenar.

• kajian yang dilakukan bertaraf farmaseutikal di mana hanya ubat-ubatan saja melakukan ujian ini.

• ujian dan penyelidikan produk shaklee disahkan oleh pihak ke tiga.

• produk shaklee mempunyai bukti ujian dan kajian serta penyelidikan di dalam clinical reseach dan jurnal.


• sudah semestinya mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia, KKM.

Oleh sebab di atas lah saya berani nak cuba produk shaklee ni dulu. Namun, cara makan yang betul dan konsultasi sangat penting daripada pengedar yang pernah mengambilnya untuk berkongsi pengalaman.

Maklumat lanjut dan tempahan, sila hubungi:
Nurul Huda M S
SID: 1001140
019 385 3460 (sms/whatsapp)

No comments:

Post a Comment