Wednesday, November 12, 2014

Nak Daftar Ahli Shaklee Sebab Takut Putus Bekalan

Alhamdulillah, hari semakin hari dah ramai yang nak daftar ahli shaklee. Mungkin ada di antara kita menggunakan vitamin untuk bantu rawatan diabetes, darah tinggi, sakit jantung atau penyakit kronik yang lain. Tambahan pula, dalam usaha nak sihat tanpa ubat yang banyak vitamin tambahanlah menjadi sasaran.

Nak-nak pulak doktor cakap tahap kesihatan kita semakin baik sejak amalkan supplement tambahan. Tapi, nak ke kita tiba-tiba tekanan darah kita jadi tak terkawal, gula naik dengan banyak atau dapat serangan jantung tiba-tiba dek kerana kita terputus supplement? 

Nah! Makan balik ubat secekak.


Jadi, nak tak nak, lebih baik kita jadi ahli. Boleh order sendiri. Klik-klik je. Sangat mudah. Cukup masa dah sampai depan pintu rumah. Lambat, cepat, kita boleh plan sendiri.


Macam mana nak jadi ahli shaklee?

CARA 1: berdaftar dengan saya
Syaratnya:
• buat bayaran RM75 ke akaun saya, 

Maybank - 113033017898
Nurul Huda Binti Mohd Salleh

(Masukkan seenicecare@gmail.com semasa pembayaran)

• SMS/WhatsApp 019-385 3460 bukti pembayaran beserta butiran berikut:
- Nama:
- IC:
- Alamat:
- Telefon:
- Nama Suami
- IC Suami


CARA 2: keahlian percuma
• buat belian dengan saya sekurang-kurangnya 200 points. Nanti saya bantu caranya.

CARA 3: Daftar di Branch
• salin nama saya, Nurul Huda Binti Mohd Salleh dan Shaklee ID: 1001140.
• daftar di kaunter dengan jadikan saya sebagai sponsor atau upline anda.

Jangan tunggu lagi. Daftar sekarang sebelum stock anda kehabisan.

Hubungi:
Nurul Huda MS
019-385 3460 ( SMS/WhatsApp )
Shaklee ID: 1001140



No comments:

Post a Comment