Sunday, November 2, 2014

Promosi Yang Paling Saya Nantikan



Kenapa saya nantikan eh? Sebab ia antara vitamin yang saya suka ambil dan sangat berkesan pada saya.

Suka? Berkesan? 
Ya! Kerana saya dah cuba ambil sejak trimester ketiga ketika mengandungkan Alisya. Kesannya saya rasa perkembangan Alisya lagi pantas berbanding kakaknya Dania. Tapi yang best ade kesan sampingan pada saya. Eh jangan salah faham ya. Bukan kesan sampingan buruk tapi yang positif ye ;) 
Badan saya tak naik atau gemuk macam saya mengandungkan Dania. Ha best kan. Satu lagi part yang paling best saya rasa bertenaga sangat berbanding dengan pengalaman mengandung pertama dulu.

Vitamin yang saya maksudkan ialah Omega Guard. Saya akan makan setiap pagi secara konsisten. Konsisten sangat penting untuk merasai keberkesanannya. Saya rasa cukup dulu saya ceritakan pasal pengalaman mengandung saya bersama Omega Guard. Nanti saya ceritakan di entry akan datang. 

Cuma saya nak cadangkan vitamin ini perlu ada di setiap rumah. Saya gelarkan ia vitamin seisi keluarga. Jadi, jangan ketinggalan promosi bulan ni dengan belian 6 botol, percuma 1 botol. Hubungi saya untuk dapatkannya :)

Nurul Huda MS
019-385 3460 ( SMS/WhatsApp )
Shaklee ID: 1001140

No comments:

Post a Comment