Thursday, October 3, 2013

Faedah & Kebaikan Energizing Soy Protein Shaklee

Energizing Soy Protein Shaklee telah diiktiraf di seluruh dunia dengan menjalankan kajian klinikal yang paling banyak ke atas produk dan  protein kualiti tinggi yang diperbuat daripada tumbuh-tumbuhan. Kacang soya yang digunakan mengandungi non-GMO (non-Genetically Modified Organism) yang diproses pada kadar suhu yang rendah. Selain itu, setiap tin 1kg ESP berasal dari 30 kg kacang soya dan ia adalah sumber tenaga segera yang boleh bertahan selama berjam-jam.

Energizing Soy Protein Shaklee satu-satunya produk di pasaran yang menyediakan 9 asid amino penting yang tidak boleh dihasilkan oleh badan manusia. Ia adalah sesuai untuk semua peringkat umur – tua atau muda. Manakala  kandungan Indeks Glisemik (G.I - glycemic index) yang rendah iaitu di bawah 55 menjadikan ia sangat sesuai kepada pengidap kencing manis.

Protein kacang soya adalah dua kali lebih dari daging, 4 kali lebih dari telur, 12 kali lebih dari  susu. Ia juga rendah lemak, rendah kolesterol dan mudah diserap oleh badan manusia.

Faedah Energizing Soy Protein Shaklee yang utama:

Awet Muda – Asid Amino penting untuk membina otot manusia, kuku, rambut, darah, organ, kulit, kelenjar. Pengambilan Energizing Soy Protein Shaklee yang kerap adalah kunci untuk mengekalkan kulit awet muda.

Baik Untuk Hormon – kacang soya adalah tumbuhan yang hanya kaya dalam isoflavon yang sama dengan fungsi hormon wanita. Ia membantu dalam mengurangkan paras kolesterol dan mencegah osteoporosis dan penyakit jantung.

Memulihkan Fungsi Prostat Lelaki - genistein dalam esp shaklee telah membuktikan bahawa ia mempunyai keupayaan untuk menghalang pertumbuhan dan mencegah sel kanser daripada merebak. Ia memusnahkan radikal bebas dalam sel-sel kita sebelum radikal bebas bermutasi DNA sel-sel menjadi sel-sel kanser. Ia juga sangat baik dalam pemulihan rahim dan ovari, kitaran haid dan pembesaran prostat.

Kulit Berseri Dan Anjal – Merangsang pembentukan semula kulit dan otot, memulihkan kedutan, sebagai anti-penuaan, mengembalikan keserian kulit dan kepejalan otot, sekali gus mempercepatkan pemulihan luka dan menghilangkan  parut.

Pemberi Tenaga Segera – Membekalkan tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun, dengan itu ia memulihkan keletihan, migrain, insomnia dan tekanan gejala yang berkaitan seperti kemurungan, kebimbangan, ketakutan, dan lain-lain.

Memulihkan Pigmentasi – Melambatkan proses rambut beruban, rambut gugur, masalah keadaan rambut, pigmentasi dan kesan tua.

Memperbaiki Memori – Menguatkan daya ingatan, kecergasan, keupayaan seksual, dan sebagainya.





Untuk rumusan, boleh rujuk gambar di atas sebahagian tentang 1001 keistimewaan dan kelebihan esp shaklee.
Harga asal  Energizing Soy Protein Shaklee ialah RM 150(Semenanjung) & RM155(Sabah & Sarawak). Untuk tawaran harga hebat, sila hubungi saya Nurul Huda sebagai pengedar sah Shaklee.


Independent Distributor: 
| Shaklee ID: 1001140 | Nurul Huda|
| SMS: 019-3853460 | PM: FB: Seenice Care | EMAIL: seenicecare@gmail.com |

No comments:

Post a Comment