Tuesday, October 28, 2014

Pilih Produk Yang Selamat

Pagi tadi, kelam kabut saya nak ke putrajaya. Nak selesai beberapa perkara penting. Sempat juga melayan pertanyaan kawan saya berkenaan cadangan penyakit darah tinggi dan diabetes. Saya cadangkan vivix, omegaGuard, GLA, Alfafa atau pon ESP. Haa? Semua ke? Eh tak la, ia berdasarkan bajet dan keperluan badan anda. Jadi, konsultasi sangat diperlukan untuk memastikan cadangan dan pilihan terbaik untuk diri anda.


Oh ya, apa kene mengena dengan pilihlah produk yang selamat? Kesahnya, bakal pelanggan telah mencuba banyak produk di pasaran. Macam-macam. Kawan saya ingin membantu rakannya daripada memilih produk yang salah dan belum tentu lagi akan keselamatannya. Jadi, dengan shaklee, anda tak perlu risau akan keselamatannya kerana:

• mempunyai "clinical research" bertaraf farmaseutikal
• menjalani penyelidikan setiap tahun
• setiap penyelidikan disahkan oleh pihak ketiga
• kandungannya diperbuat daripada bahan-bahan semulajadi dan dijaga rapi kesegarannya dari peringkat penanam sehinggalah terhasilnya produk.
disahkan selamat dan mendapat kelulusan dari KKM
• tiada bahan tiruan, perasa dan pewarna.


Mengapa Perlu Dapatkan Daripada Saya?
Ini kerana, saya salah seorang pengamal vitamin shaklee. Saya boleh berkongsi pengalaman saya dengan anda. Oleh itu,  aturan makan dan konsultasi yang betul perlu diikuti bagi memastikan keberkesanan produk shaklee. Untuk itu, saya sertakan butiran saya untuk anda hubungi :)

Nurul Huda MS
019-385 3460 ( SMS/WhatsApp )
Shaklee ID: 1001140

No comments:

Post a Comment